وبلاگ منو مامانیوبلاگ منو مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

منو مامانی

شورای دانش آموزی

1392/7/28 14:12
نویسنده : جوجو
134 بازدید
اشتراک گذاری

شورای دانش آموزی


 

هر سال همین موقع توی مدرسه ما همه شور و شوق زیادی دارن

چرا؟

براتون میگم چون شورای دانش آموزی مدرسه رو انتخاب می کنند  همه تند تند از پله ها میرن بالا میان پایین هر جا که ببینند برو شوراشون اون جا می چسبونند امسال هم مثل سال های دیگه همین طوره و همه تا روز چهار شنبه که رای گیری تلاش می کنند تا رای بیارند بنظر من اگر کسی شورا نشه زیاد مهم نیست مهم قبل از انتخاباته چون خیلی خوش میگزره من پارسال شورا شدم ولی امسال نزا شتن کاندید های پارسال هم توی شورا باشن وتبلیغ کنند وامسال برای دوستم تبلیغ میکنم البته اگه برای خودت تبلیغ کنی لذتش بیشتره ولی خب نشد ایشالا سال دیگه که رفتم شیشم میشم و کلی بروشور چاپ می کنم که 100 تا رای بیارم اخه پارسال سال اول شورا ییم بود 50 تا رای اوردم دعا کنید دوستم شورا بشه برای سال دیگه منم دعا کنید که شورا بشم good bay


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منو مامانی می باشد