وبلاگ منو مامانیوبلاگ منو مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

منو مامانی

من بافنده می شوم البته بودم

1392/11/18 12:55
نویسنده : جوجو
438 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــلام 

یک ماه پیش مادربزرگم داشت برای داییم شال گردن و کلاه می بافت من از کامواش خیلی خوشم اومـــــد بعد منم تو این فکر افتادم که شال گردن ببافم بعد رفتم از همون کاموا رنگ دخترونش رو خریدم.هورا

کاموای خیلی نرمیه راحت می شه بافت.

حالا دیگه یک کلافش تموم شده.

مامانم هم داره همراه من جوجه می بافه.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

فاطمه(مامان متین)
20 بهمن 92 10:32
دستتون درد نکنه شال گردنت خیلی خوشکله.جوجه هم خیلی بامزست
جوجو
پاسخ
ممنون
غزل
25 بهمن 92 14:45
چه باهال! از کجا خریدی؟ آدرس بده بگم مادر واسم بخره
جوجو
پاسخ
از خرازی ابریشم تو پاساژ گودرزی همون جا که بابا جونت مغازه داره.
سپیده
15 اسفند 92 19:13
ستایش خیلی اون شال گردنی که بافتی قشنگ بود
جوجو
پاسخ
مرسی
علامه کوچولو
29 اسفند 92 15:25
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منو مامانی می باشد